CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 24893
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


واران: گلی که زدم رابه خانواده ام هدیه کردم و در داخل باشگاه، این گل مال مورینیو بود

 واران: گلی که زدم رابه خانواده ام هدیه کردم و در داخل باشگاه، این گل مال مورینیو بود


رافائل واران، مدافع فرانسوی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به آنالیز عملکرد تیمش در بازی 3 شنبه شب مقابل بارسلونا پرداخت

رئال مادرید سه شنبه شب موفق شد تا با نتیجه 1-3 از سد بارسلونا عبور کرده و بعد از تساوی 1-1 دو تیم در دور رفت مرحله  نیمه نهایی کوپا دل ری، به عنوان اولین فینالیست جام حذفی اسپانیا معرفی شود.

درپایان این بازی، واران که گل سوم تیمش را در این بازی به ثمر رسانده بود به خبرنگاران گفت:« واقعا خوشحالم. زمانی که اینجا مقابل چنین تیمی بازی می کنیم، می دانیم که می توانیم به پیروزی برسیم. همین کار را هم انجام دادیم.  برد در این بازی واقعا مهم بود. حالا ما به بازی فینال فکر می کنیم.»

واران در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که گلش را به خانواده اش هدیه کرده:« گلی که زدم رابه خانواده ام هدیه کردم و در داخل باشگاه، این گل مال مورینیو بود. من می خواهم همین الان فوتبال بازی کنم و نه در آینده.»

این ستاره فرانسوی کلید موفقیت تیمش در نوکمپ را اینگونه عنوان کرد:« باید بارسلونا را رو به جلو تحت فشار قرار داد و فضادر اختیار آنها نگذاشت. باید سرعتی بازی کنیم . دفاع کردن در چنین شرایطی سخت بود ولی ما فضایی در اختیار بارسایی ها نگذاشتیم و به همین خاطر همه چیز خوب پیش رفت.»

دراین بازی واران در ترکیب اصلی تیمش بود. او دراین باره گفت:« راستش را بخواهید ازحضور در ترکیب اصلی تیم سورپرایز نشدم. من آماده بازی کردنم و می خواهم بازی کنم. اگر در رئال مادرید هستم، برای این است که می خواهم فوتبال بازی کنم.»


Raphael Varane header goal, in Barcelona 1-3 Real Madrid, for the Copa del Rey 2nd leg at the Camp Nou, in 2013




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: 10 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com